it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Sunday, October 28, 2012

my little brother !~

Assalamualaikum wbt


        Amacam raya..???best tak..???harap2 best la yer ! hehehe…tadi saya  teman adik saya beli barang dia nak masuk asrama…al-maklum la,cuti dah habis..petang ni dia masuk asrama dah…kesian dia…hihihi….


 
 (Cute tak saya ?! hihihi:-p)


        Masa jalan2 kat pasar tadi,saya ternampak baju red warriors…tiba2 pula teringat dekat adik kecil yang tak berapa kecil saya tu,dia ni peminat bola  & dia minat Khairul Fahmi,penjaga gol Kelantan terr !!! huhuhu…saya tanya la pak cik tu,berapa harga baju tu,pak cik tu pun cakap la RM 45,kalau kat KL RM60…mahal terr ! tawar punya tawar dapat la RM 40…okey la,kesian juga kat pak cik tu…

        Balik rumah tu,tunjuk la kat dia…adik yang perempuan pula dah jeles,nak juga baju macam abang dia…adesss !~ nasib baik la adik saya yang lelaki tu pandai pujuk dia…dia cakap nak beli baju kat KB…lantak dia la ! dia yang janji dengan budak tu…den tak ada duit dah ! dapat beli sebuah novel jer !tak pela,demi adik tercinta…huhuhu..


 
 (Novel yang paling tebal yang pernah saya ada !!!)


#saja je dok membebel sorang2…bosan lorh !huhuhu

1 comment: