it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Saturday, June 30, 2012

bila bosan melanda diri !~



Assalamualaikum wbt.

          Hari Jumaat lepas (kemarin),aku pergi family day sekolah mak aku kat pantai Melawi…boleh tahan best la juga..huhuhu…pada masa tu aku tak boleh buat apa2 sebab aku kena chicken pox ..waaa ! haru betul ! tapi aku redha je…sebab sakit kan salah satu daripada nikmat juga…(^_^)..

          Kemarin dan hari ni saya layan novel je kat tepi pantai…best betul la..huhuhu…tapi kalau asyik baca novel je bosan juga kan..so,macam ni la jadinya bila bosan dah melanda diri ini,,,hahaha …






~khas untuk dia~






~khas untuk cik far~




~khas untuk cik nik~






 
~conteng2~






p/s: something yang entah pape ! huhuhu...

No comments:

Post a Comment