it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Friday, September 28, 2012

::bicara hati:: rindukan dia~


Assalamualaikum wbt

 

        Entah mengapa kenangan lama kembali bertandang difikiran ku ini…entah mengapa aku harus mengingati dirimu lagi…entah mengapa wujud satu perasaan rindu terhadap dirimu…cerita tentang kita telah lama tamat,dah hampir 3 tahun sudah…seksanya hati ini…

        Okeys,aku mengaku…dulu,memang aku pernah jatuh cinta dengan seorang mamat dari kedah…dia la first love aku…tak kesah la orang nak cakap yang tu hanya “cinta monyet”…yang penting masa tu aku sayang dia sangat2 dan aku rasa satu perasaan yang tak pernah aku rasai sebelum ini dan juga sekarang…tapi…kisah tu dah lama tamat sejak aku sendiri yang putuskan hubungan tu…sebab apa??? Tu biar lah rahsia…

        Memang tak dapat nak nafikan yang aku memang sayangkan dia sangat2…sejujurnya,aku memang menyesal sebab dah tinggalkan dia suatu ketika dahulu..masa tu aku terburu-buru membuat keputusan…tipu la kalau aku cakap aku tak nangis walaupun aku sendiri yang putuskan..aku terpaksa lakukannya… dia memang baik dengan aku…mak dia pun aku kenal…lepas aku minta putus tu , aku dengan dia terus lost contact…myspace dia pun dah lama dia tak buka..last dia buka 27sept2009 (12.04AM)…

“ awak,saya minta maaf sangat2 , saya tahu saya bersalah dengan awak…awak terlalu baik dengan saya…hampir tiap2 hari saya jenguk myspace awak walaupun saya tahu yang awak mungkin tak akan buka myspace tu lagi…saya dah try jejak awak dekat facebook,tapi saya tak jumpa…contact number awak pun saya simpan lagi awak..saya dah try contact..tapi tak dapat…hurmm,tak pela ,mungkin itu yang terbaik untuk kita…mungkin juga pada hari ini awak dah tinggalkan dunia ini,dah tinggalkan semua kenangan kita…kalau semua tu berlaku kerana saya,saya minta maaf sangat2 awak..saya tak kan dapat maafkan diri saya sendiri…saya betul2 minta maaf awak..saya rindukan kenangan sewaktu kita bersama…saya……rindukan awak”

p/s: andai kau pergi dulu sebelum ku,aku akan berdoa semoga roh mu tenang di sana dan aku harus akur dengan ketentuan Ilahi…andai aku pergi dulu sebelum mu,jangan tangisi pemergianku tetapi tolong doakan kesejahteraanku disana kelak…

 

No comments:

Post a Comment