it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Friday, March 16, 2012

our project (=_=)


(Gambar outing dengan kawan-kawan kat kfc)

                Gambar tu diambil masa kitaorang pergi outing,beli barang untuk siapkan projek biologi…sambil2 beli barang untuk projek tu,kitaorang buat reunion..nak lepas rindu la katakan..huhuhu..memang gempak giler la reunion kali ini…guys ! nanti cuti bulan 5 ni kita buat reunion pulak okeys???masa makan dekat kfc tu,ada la seorang ‘mamat’ tu…aku suka tengok muka dia,aku pun tak tahu kenapa..maybe muka dia cute,tapi kawan aku cakap dia tak cute pun…lucu pulak rasa hari tu..first time aku buat kerja giler..hahaha..tak tahu la mana nak letak muka ni kalau ‘mamat’ tu tahu…apa yang aku buat???*SECRET la..mana boleh bagitahu,nanti pecah rahsia aku..haha*
                Bercerita tentang projek biologi pulak…kitaorang semua kena buat model membrane plasma secara berkumpulan...nama group kitaorang ‘mitokondria’…kumpulan kitaorang ada seramai  7 orang ahli dan semuanya perempuan…huhu..



(model kitaorang yang separuh siap)





(projek kitaorang yang dah siap sepenuhnya)

                Yeah! Good job friends ! cantik sangat2,sayang pulak nak hantar kat cikgu..hehehe…semua ni hasil daripada usaha dan kerjasama group kitaorang…luv u all my friend ! ~muah!~

p/s : sekali tengok nampak macam kek la..sape2 yang nak buat tempahan boleh la hubungi kami...kua3 *gurau je !* :-p

No comments:

Post a Comment