it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Saturday, August 11, 2012

jiwa kacauww !

Assalamualaikum wbt



          Mengapa harus ada rindu bila tak sayang? mengapa harus ada cemburu bila tak cinta? Bila aku tak dengar suara dia,aku jadi rindu…bila aku tahu dia dah mula berkenalan dengan member aku , aku jadi serba tak kena..senang citer ,aku cemburu…perasaan ini amat sukar untuk ditafsir…OME!!! aku sendiri pun tak tahu  apa nak jadi dengan aku ni…it’s very complicated bagi aku…


 

Dia tahu macam mana nak buat aku ketawa bila aku sedih…dia suka menyanyi,dia baik walaupun dia tak hensem,dia selalu jadi pendengar setia aku walaupun aku asyik membebel entah pape dan dia….... oh,mengapa kau terlalu baik dengan aku??? Mengapa kau ganggu hati aku??? AAARRRGGGHHHHH!!!! TIDAK!!!!!! tak boleh jadi ni…aku tak boleh sayang dia lebih daripada kawan ! he is my friend , best friend forever ! kena tanam betul2 dalam kepala ni!haish !!! perasaan ini tak patut wujud dalam hati aku !

No comments:

Post a Comment