it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Friday, July 27, 2012

aku ni kasar?macam lelaki?garang sangat ke???


Assalamualaikum wbt

        Ada something yang mengganggu minda saya sekarang ni..persoalan ini dah lama sebenarnya benda ni mengganggu saya…persoalannya ialah ,” betul ke saya ni kasar??macam lelaki dan terlalu garang ???”

Dah lama ku cari jawapan,bertanya pada yang terdekat sudah,bertanya pada si dia pun sudah..namun,semuanya menghampakan…um,mungkin mereka semua nak jaga perasaan saya kot…mungkin mereka semua tak nak saya bersedih or apa2 jela…

        Betul ke saya ni terlalu kasar…???betul ke saya ni macam lelaki???garang sangat kah saya ini sampai buat korang takut untuk bertanya terus pada saya…sampai nak minta saya ajar buat kerja sekolah pun takut?saya rasa saya ni biasa2 je,tak ada lah garang sangat…

        Semua ni terjadi pada saya,,,kawan saya sendiri yang dah lama kenal saya…dia nak tanya saya something… “nani,aku nak tanya sikit boleh?..tapi aku takut lah “…yang tu kawan aku…yang ni time aku konduk kawad semasa Mukhayam Peringkat Negeri hari tu..ni pengakuan jujur anak buah aku yang aku latih kawad kat sekolah sebelum pergi berkhemah tu…”orang takut selalu kalau kak nani konduk kawad…debar sangat2 sampai ketar tangan ni”..dia buat pengakuan ni selepas aku siap konduk kawad tu,,bukan lama pun..dalam 5 minit macam tu…

        Kadang2 saya terfikir juga,teruk sangat ke saya ni…???hurm,,memang la saya ada ramai kawan laki berbanding kawan perempuan…kenapa??? Ada la sebab saya tersendiri kenapa saya lebih rapat dengan laki berbanding perempuan tu…biar lah ia menjadi rahsia…tapi yang penting,tak ada pula saya terikut perangai diorang..macam hisap rokok,lepak sesuka hati and so on…lepak tu kadang2 je..tu pun dah la lama dah saya tinggalkan tabiat tu…

So,kenapa la orang still boleh anggap saya macam lelaki???hurmm,,,apa2 pun saya akan cuba berubah untuk jadi wanita sejati…thanks all..

No comments:

Post a Comment