it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Saturday, July 21, 2012

Ganjaran Puasa Ramadhan



Assalamualaikum wbt

        Hari ni merupakan hari pertama Umat Islam berpuasa bagi tahun ini.so,macam mana? Bangun sahur tak tadi..???hihihi…pagi tadi terkejut juga sebab mak kejutkan awal2 pagi lagi,suruh makan..lupa pula yang hari ni puasa…rasa macam baru je masuk tahun 2012…cepat betul masa berlalu yer…huhuhu…saya rasa suasana puasa tahun ini tak sama macam suasana tahun lepas...tak tahu kenapa...hurmm,,,biarkan jela..perasaan je kot...


Sambil2 tu mari kita tengok ganjaran puasa Ramadhan ni

  

        Malam ni nak berbuka puasa dekat rumah atok ! hooorraaayyy !!! dah lama tak pergi rumah atok..rindu betul kat atok !!! sambil2 tu boleh la saya ambil novel yang saya kirim dekat sepupu saya…nak tahu novel apa??? Of coz la novel yang sukar didapati disini,,,novel HLOVATE la !!! hihihi…saya ni peminat no 1 novel hlovate…novel dia best sangat2…menarik perhatian dan minat saya…



 tunggu la kau wahai novel ,akan ku serbu kau malam nanti ! hahaha...wait for me okeys !

p/s : maafla yer,elok2 duk cerita pasal Ramadhan,tiba2 keluar pasal novel pula...hihihi...al-maklum la,diri ini terlalu excited nak jumpa novel tuh...SELAMAT MENJALANKAN IBADAH PUASA YER SEMUA ! (^_^)

No comments:

Post a Comment