it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Monday, May 7, 2012

luahan hati


Assalamualaikum wbt

          Pada hari ini aku nak luahkan perasaan sikit..huhu..tengah sedih + tension ni…hmm,,,haruskah aku dipersalahkan sekiranya aku tidak mengetahui apa2???patutkah aku dikatakan tidak amanah sekiranya aku tidak memegang apa2 amanah???memang tak patut kan???tapi nak buat macam mana dah dia memang macam tuh…aku tak boleh nak buat apa2 dah…aku hanya dapat menelan kata2 dia itu yang kadang2 bagiku amat kasar bahasanya…

          Tidak sadarkah dia yang ramai orang tak boleh tahan dengan kata2 dia itu…kadang2 kata2 dia tu mengguriskan perasaan ku..pernah sekali aku menangis kerana dia…perlukah aku menangis sekali lagi kerna dia???Ah! cukuplah sekali sahaja aku menangis kerna dia…airmata ku tak berharga baginya…menangis airmata darah pun dia tetap macam tuh…tak ada gunanya aku menangis lagi…biarlah itu kali pertama dan kali terakhir aku menangis kerna mu…

          Aku akan terus bersabar selagi aku masih boleh bersabar dengan dia..tapi aku tak tahu selamat mana aku boleh bersabar dengan dia…aku takut suatu hari nanti kesabaranku akan hilang…kerna aku juga manusia seperti biasa yang punya hati dan perasaan…kadang2 aku terfikir juga,apalah salah aku sehingga kau seperti ingin memusuhi ku sahaja???kau juga sering mencari silap ku…apa kesalahan yang telah aku buat???cuba beritahu aku supaya aku tahu apa kesalahanku,supaya aku dapat memperbetul kesalahan aku itu…maafkanku sekiranya aku pernah menyakiti hatimu…maafkan aku sekiranya aku pernah melukakan hatimu…

p/s : kalau aku orang yang tidak boleh dipercayai,carilah orang yang boleh dipercayai dan juga orang yang boleh pegang amanah..jangan cari orang yang seperti aku...kelak mungkin kau juga yang akan sedih dan kecewa...

No comments:

Post a Comment