it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Sunday, May 6, 2012

novel + produk kecantikan


Assalamualaikum wbt

          Yes !Alhamdulillah,akhirnya dapat juga novel “DIA Jadi Saksi” tu…hehehe…bersorak bukan ke main lagi dalam kedai tadi..tak kira dah orang lain…hahaha…tapi malu juga dekat abang yang tengah susun buku tadi…dia tengok je dekat aku tadi sebab aku jerit..*kuat sangat ke aku jerit tadi?ah!lantak la..peduli apa,asalkan dapat novel tu je..huhu*

          Memang banyak la novel yang best2 kat sana tadi..kalau boleh aku nak beli semua je tadi..hahaha…tapi aku beli 3 je..low bajet la !hahaha..xpe2,nanti nak kumpul duit banyak2 nak beli novel tuh…siap la kau wahai novel !Oh ya ! lupa nak cakap,tadi aku beli novel “DIA Jadi Saksi”, “Alahai mat salih!” dan “Yes Boss!”

          Ni al-kesah masa on the way nak masuk pasar…tadi tiba2 je promoter tarik tangan aku…tak sempat nak lari la ! silap aku juga lalu area tu…kang tak pasal2 kena tangkap ! hahaha…dia promote apa???huh! apa lagi kalau bukan produk kecantikan…*produk jenama apa,xpayah cakap la..biarkan rahsia* aku ni bukan ni bukan jenis yang suka pakai produk apa2…bedak pun aku jarang pakai inikan pula produk untuk kecantikan..haish ! memang bukan taste aku la ! aku suka natural beauty je…no make-up ! 

          Mula2 dia sapu kat tangan je…aku biarkan je…lepas tu dia sapu kat muka aku pulak…haish!apa la main sapu2 kat muka ni…sambil2 duk sapu tu dia puji muka aku ni cantik la apa la…”hai akk! Kalau nak promote ni memang la kena ambil hati orang…orang yang tak cantik pun jadi cantik di mata akan bila nak promote tuh ! “ …yang tu okey la,kira masih boleh diterima lagi la …tapi dah selesai sapu tu dia paksa beli produk tu la pulak ! alahai ,ni la orang cakap sudah jatuh ditimpa tangga …aku ni memang tak boleh orang merayu2 kat aku…aku jadi lemah…so,aku beli jela..

p/s: the moral of the story yang aku dapat ialah ->jangan lalu jalan tu lagi…hahaha…jangan mudah termakan pujuk rayu orang…

No comments:

Post a Comment