it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Monday, May 14, 2012

nak terima ke tak ni ?


Assalamualaikum wbt

          Nak kongsi sikit cerita yang amat melucukan bagi aku…hahaha…al-kisahnya begini,tadi ada seorang tuh *tak payah cakap la nama apa,tak penting pun*…dia ada minta aku buat satu cerita pasal  “cinta” dan dia cabar aku buat cerita tuh…maksudnya ialah dia cabar aku untuk  menghasilkan sebuah novel cinta…haish ! ada ke patut…dia cakap aku suka sangat baca novel dan aku juga suka sangat bermadah di facebook dan aku juga suka menulis cerita sebab tu dia nak cabar aku…huhuhu…memang la aku suka baca novel dan aku juga suka menulis cerita ,tu pun pendek2 je…

          Korang rasa patut ke aku sahut cabaran dia tuh??? Huh ! susah la weyh ! aku bukannya pandai sangat mengarang ni…kalau mengarut boleh la…perlu ke tak perlu ni…???hurm,susah betul nak buat keputusan…kalau tak sahut cabaran dia , nanti dia kata aku ni pengecut pulak…hmm,,,tengok la macam mana…nak hasilkan sebuah novel yang menarik ni ambil masa yang lama…insyaAllah..aku  akan cuba…tapi tak boleh lawan la novelis2 yang hebat tuh…aku tak sehebat mereka…huhuhu…kalau aku rasa aku boleh buat,aku akan buat…tapi kalau aku rasa aku tak boleh,I’m so sorry la kawan…


p/s :  apa pendapat korang ?perlu ke tak aku sahut cabaran dia...?

3 comments:

  1. wassalam. .
    hah, ape salahnya dear !!!
    awk karang lh satu ctew. .
    tak yah lh smpai tahap novel. .
    takat cerpen cukup da. .
    first trial kn. .
    and then if it's nice,
    juz upload it at penulisan2u. .
    haha camne ??

    ReplyDelete
  2. insyaAllah...i'll try my best...
    pape pun...thanks cik far...

    ReplyDelete
    Replies
    1. okeys no hal~
      i'll wait for ya story cay !
      and dont shy to ask my opinion. .
      just in case if u want some~

      Delete