it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Tuesday, April 17, 2012

edit oh edit (~_^)


Assalamualaikum wbt

       Alhamdulillah…akhirnya siap juga edit blog ni…so,amacam???apa komen korang tentang muka baru blog saya ni???huhuhu… saya bosan sebenarnya semalam..tak tahu nak buat apa,nak baca novel pun tak ada mood…so,daripada buang masa macam tu je…lebih baik saya edit blog kan…???so,ini lah hasil kerja saya dan kakak saya…kalau korang rasa blog ni tak cukup menarik lagi ke apa2 ke..jika korang ada cadangan yang ingin dikemukan,dipersilakan…tak ada masalah..insyaAllah,saya akan mempertimbangkan cadangan anda tersebut…

p/s: jangan takut nak beri sebarang komen pulak…jangan risau,saya tak makan orang..saya makan nasi..sama macam korang…*dah start mengarut dah..hahaha *saya berfikiran terbuka..kui3…

2 comments:

  1. seni itu berdasarkn tafsiran stp individu. . cantek . .

    ReplyDelete
  2. thanks ep cik nurul...:) sekiranya ada sebarang cadangan,boleh la beritahu saya ep..

    ReplyDelete