it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Saturday, April 7, 2012

i'm very sorry my dear

Astagfirullahalazim...apa nak jadi dengan aku ni...???kenapa aku emo sangat hari ini...???pantang ditegur terus saja airmata ku mengalir laju...pantang orang buat kesalahan pasti orang itu akan ditengking oleh aku...Ya ALLAH,ampunkanlah doasaku...wahai sahabatku,maafkanlah aku...sesungguhnya aku tidak sengaja...aku hanya manusia yang lemah dan sering melakukan kesalahan...kenapalah aku mudah sangat stress dan selalu marah2 sejak akhir2 ini...???aku sendiri pun tidak tahu apa puncanya....dan aku berasa pelik dengan perubahan diriku kali ini...aku ingin menjadi diriku yang dahulu,,,diri aku yang sentiasa happy walau ada masalah sekalipun...bukan diri aku yang sekarang yang mudah sangat stress,suka marah2 dan sebagainya...di sini aku mengambil kesempatan untuk memohon kemaafan kepada sesiapa yang kena tengking dengan aku tadi...ketahuilah bahawa aku tidak bermaksud untuk menengking kalian semua...semua itu berlaki di luar kawalan....maafkanlah aku....

No comments:

Post a Comment