it's better to hurt me with the truth , but NEVER comfort me with a LIE !~

Thursday, April 26, 2012

spoil my mood betul la !


Assalamualaikum wbt

        Huh!sakit hati betul la…sudah sekian lama aku tak bergaduh di laman social iaitu di facebook *hampir 2 tahun dah tak silap saya*bukan saja nak gaduh,tapi depa tu yang suka buat saya marah..saya ni bukannye boleh kawal sangat perasaan marah...saya pun ada perasaan juga…hmm,akhirnya hari ini aku bergaduh pulak dengan kawan adik angkat aku sendiri…huh !menyampah betul la aku dengan orang yang kurang ajar ni…siapa suruh ko cari masalah dengan aku…kan aku dah cakap tadi ‘dont u dare to trouble the trouble if u dont want to trouble u !’ *pinjam ayat Hlovate* …kan tak pasal2 kena BLOCK terus tadi…hahaha…baru puas hati aku….padan dengan muka korang…time aku cakap elok2 korang tak nak dengar kata…ADA AKU KESAH !!! korang memang dah spoil mood aku la….korang masih belum kenal siapa aku..so,jangan pandai2 buat andaian pasal aku…”DON’T JUDGE A BOOK BY ITS COVER!”..ingat ayat tu sampai bila2 !
 
p/s: sorry la kalau saya terkasar bahasa,,,mood saya memang tak okay hari ni…sorry sangat2

No comments:

Post a Comment